2015年1月10日 星期六

節日冇有怕!Super Model Fit幫我一把-成績篇!

之前都同大家介紹過Super Model Fit依款瘦身產品。
DSC_2640

Super Model Fit 超模鑰是超模專用的非處方類纖體藥丸,由米蘭藥廠CHEMI 在美國的研究室CHEMI Nutra研發。當中有兩種歐美專利成分– PhosphoLean 及SerinAid 的有效瘦身產品。
當中-PhosphoLean是能取締傳統節食,通過細胞訊號對進食達到控制,給大腦發出絕對的阻隔訊息,所以身體不單大量減低囤積脂肪,更能防止身體多餘吸收聚積,令超級模特兒不會因為純節食而患上厭食症,從而幫助你打造超細腰超模身段。
而-SerinAid 是能控制壓力去減,是減肥專業Super Model fit 特點,這款以追求超模身型聞名的專藥。和加洲大學Elissa Epel 研究結果相符,女性因壓力致中央肥胖所以用上專利成份serinaid,專利編號為USP66733783,以大豆璘脂質,抒控壓力上升,並反其道燃燒肝脂,減低壓力直接減肥。
各位朋友如果想睇番就可以Click入http://goo.gl/RqDX5h
webwxgetmsgimg (1)
小妹終於食完一瓶可以同大家分享一下小妹嘅成績啦!
由於聖誕長假期加小妹又去左旅行嘅關係,所以日日嘅生活都係食同食,再加上食(小妹假期日一都有食5至6餐,餐餐都係Buffer添)。
webwxgetmsgimg
小妹興幸上磅都冇重到,而腰圍都可以Keep到係24吋左右。雖然冇瘦到,但都起碼食咁多都肥已經好好啦!
而且小妹依段期間排便都好順暢同定時,並且未見有副作用,所以都算幾OK!
相信如果加上運動同Super Model Fit要有Model身形應該都唔難~
webwxgetmsgimg (2)
文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~
是次產品由theZtyle.com提供
小妹仲有其他Blog,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言