2015年4月10日 星期五

美顏又唔臭嘅美顏汗-Amigo 岩盤浴

小妹近日不停忙住公司搬遷,每日都好攰更加係無時間可以做運動,想出下汗排下毒同去濕都無機會...

好彩有朋友介紹我去試岩盤浴,不單可以出汗排毒,仲只係需要瞓係度,小妹乘機可以抖抖休息下啦~

朋友就係介紹咗小妹去Amigo Spa Beauty一試岩盤浴魔力啦!

未介紹Amigo之前不如講下咩係岩盤浴先啦!

岩盤浴係日本近數十年廣受歡迎的獨特養身美容療程,除咗可以做到同spa一樣放鬆繃緊肌肉,消除疲勞的功能外,更加係兼具排毒、美容及提升免疫力的獨特功效。

而岩盤浴係配合天然礦石使用的溫浴,將岩盤礦石加熱至攝氏45度左右。岩盤礦石床慢慢將熱力均勻地散透到身體及體內器官,鬆弛身體各部分。同時透過美顏汗將體內毒素排出。

在室溫下,岩盤礦石可不斷釋出遠紅外線及負離子。遠紅外線能穿透皮層達1.5吋,更可深達肌肉及關節位置。除了慢慢提升身體表面的溫度,更能激活體內各重要功能,透過汗水加速排出有害毒素。

而岩盤礦石釋出的負離子,就如自由森林或海岸地區所釋出的負離子一樣,為周遭提供大量清新乾淨的空氣,有益身心。

Amigo spa beauty就係採用咗櫻島火山石,登登就係以下圖中個款石做成石床。



仔細睇,石上面有好多微細小孔,凹凹凸凸,其實好可以証明d石係天然,因為相信合成係做唔到依個效果!!!


原來要岩盤浴功效盡顯,係有相關動作,細心嘅amigo spa beauty 已經圖文並茂list out出黎啦!

分別有反身、仰卧、平睡、側身左及右,5個動作,每一個都你針對不同作用改善你嘅身體功能。細心嘅staff都係入房前提醒40分鐘內可以自由轉換動作添!

未入房之前當然係要換衫啦!Amigo都為每位客人準備好浴袍、紙內褲係locker...客人貴重物品都可以鎖入locker先換衫...

請原諒小妹因為入岩盤浴房時有其他人同時用緊,所以未能影到房內情況只可以文字形容...房內有4個格位,每格中間都裝有一張岩盤浴床,床上溫馨地鋪上毛巾,每位貴賓用完都會換走毛巾,十分衛生。旁邊仲有水同水杯供客人飲用,而房間角位都有切開嘅波蘿令房間添上香氣!♡^_^♡ 

小妹覺得瞓上初時只係暖暖地,但已經感覺好舒服,好想瞓啦!(~ o ~)~zZ


因為唔可以用相機影只好用手機自拍啦!瞓到豬一般嘅小妹呀!

小妹大約每8分鐘就轉不同動作,希望可以改善小妹全身不同部位!!!

小妹平日比較難面紅同出汗,但係房內躺了差不多20分鐘就已經面紅同出汗,特別係面額同背部(小妹個兩人個部位都比較易出粒粒嘅地方)

而且身體內好似有一股暖身,令身體好舒服好relax,肌肉都好似放鬆曬!!!

完成40分鐘岩盤浴treatment後,客人會安排係環境舒適嘅休息室稍作Cool Down,亦同時建議客人安坐10-15分鐘先換衫。

由於流出黎嘅汗都美顏汗同平日一般流出嘅汗水係有分別,美顏汗是由皮脂腺流出,而平日汗水由汗腺流出。所以排美顏汗是真正為肌膚排除皮脂上毒素。

而美顏汗係唔會有臭味傳出,所以就算做完岩盤浴都可以唔洗沖涼,相反沖涼可能會令血液循環出現問題,所以店內都有貼出,完成岩盤浴後最好等2小時後先沖涼會比較好!

小妹當然好乖咁冇沖涼,只係更衣室內抹去汗水,再梳洗一番就走啦!


坐完15分鐘,見到小妹面色都紅潤,而且唔知係唔係出完汗好似皮膚滑咗。

攰氣都全消啦!小妹應該會愛上依個懶人養生保健法!

提提大家,佢地仲可以網上預約,同小妹一樣忙碌嘅朋友就唔怕Miss左office hour時間打去做Booking啦!So Friendly!


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

Amigo 沙田店:沙田鶴丁街10﹣18號新城市商業大廈9樓901﹠912室

Amigo荔枝角店:香港九龍荔枝角寶輪街9號8樓8E-F室(九巴大廈)
部份資料及相片由品牌提供,如果想知多D品牌資料可以登入http://www.amigospa.com/

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

沒有留言:

張貼留言