2015年4月26日 星期日

盡顯好「皮」氣@ZALORA

」氣大一向都係朋友對小妹嘅稱呼,點解朋友會咁講,全因小妹身邊總有[皮]具產品係身邊,手袋、錢包、電話套、褸、鞋……好多都係皮製品。近日又係轉季時機,小妹點會放過依個買野嘅機會呀!但懶懶嘅小妹都係比較喜歡網購...因為可以唔洗出街迫嗎!

小妹其中會網購衫嘅地方當然就係我嘅最ZALORA啦!

款式又多又齊碼,而且$150就免運費,好易就買夠!!! 今次仲俾我係ZALORA睇到個「皮」氣十足專頁。

仲唔到小妹買餐飽,yeah!!!

依個轉季乍暖還寒時間,當然要有件褸仔旁下身啦!背心皮褸就係小妹不二之選啦!


SOMETHING BORROWED 依件仿皮背心外套就剛剛好啦!

首先件仿皮背心外套, 有條不對稱拉鏈,令件褸盡顯特式! 

而且有領設計係依個有少少微風日子就唔怕風到條頸冷親啦!

再配有兩個側袋,平日要扮Cool嘅小妹就可以雙手插入袋扮下野~~


小妹仲見到有兩個不同顏色添,黑色就型格D,灰色就特別D...到底買邊件好呢?!


除咗褸之外,小妹另一樣比較欠缺就係下身服飾啦!跳跳紮紮嘅小妹當然係鍾意褲多D啦!


ZALORA仿皮工人褲就啱曬小妹啦!


工人褲配有一個胸袋,設計簡約但不失型格。而且可以調教肩帶,鍾意幾長幾短都有得自己教,So Nice!

工人褲仲有兩個側袋,方便可以放到電話同小物件!


ZALORA網頁上仲有尺碼指南,咁就方便買家自己量度適合自己嘅Size啦!

揀完衫點可以唔揀埋袋呢?!

WOW!竟然...竟然有小妹其中一個喜愛嘅手袋品牌SALAD!細細聲話你哋知,袋控嘅小妹屋企有超過5個Salad手袋...依家差不多年年都會買佢一個袋添!!

今次見到有依個SALAD皮革手挽袋,即刻心心眼呀!


依個皮革手挽袋除咗可以手挽之外,仲可以斜揹,小妹就最鍾意啦!

依個袋仲用咗撞色設計,唔會變得好單調!


小妹另外鍾意依個袋係因為個間格多,可以將小妹不同物件分開擺放。

加上有拉鏈就唔怕D野會跌出黎啦!


ZALORA仲好貼心,有退貨政策,如果有問題都可以30日內免費退換添!

咁貼心,教小妹如何可以不愛到ZALORA網購呢!


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好~

文中產品資料參考自網站 ZALORA Hong Kong



希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice


沒有留言:

張貼留言