2015年6月14日 星期日

和媽媽分享美麗-Glamabox 5月盒子

小妹原來都有一段日子無分享過美妝盒子啦!
今次一於同大家分享下收到嘅Glamabox 5月盒子,今次盒子以Happy Mother Day,和媽媽分享美麗為題。


5月盒子打開真係好驚訝!小妹都忍唔住大叫一聲「好豐富呀!」


個盒真係好重手...小妹數一數,發現一個盒就有足足8個品牌,11件產品~

貪食嘅小妹一打開就俾萃綠檸檬 L80 酵素精萃液吸引到啦!



其實未打開已經有濃濃檸檬味,對於檸檬控小妹真係大愛呀!


打開見到清晰嘅介紹、飲用方法、到期日期等...大頭蝦小妹最愛!

原來有兩個不同飲法,1)可以直接飲,2)可以加入其他飲料...


由於小妹真係好Like檸檬味,所以都係選擇直接飲啦...

小妹覺得 酵素精萃液酸味好足,檸檬味好濃,檸檬控一定Like爆
入口都唔會太寡,幾好飲,飲完好Fresh,早上飲完好醒神
相信小妹應該會回購,因為自己同家人都好鍾意!

檸檬控小妹再發現NOELLE青檸柚子產品,今次係護手霜呀~


NOELLE產品小妹唔係第一次用,過去試過磨砂同Lotion都好Like!


今次個瓶都係好靚呀!個花紋仲要係有凹凸感,真係好精緻呀!

產品上都例出清晰到期日期~


擠出就有濃濃而且香噴噴嘅Hand Cream,香味真係好Fresh,而且都幾滋潤,但又不致於笠膩。
夏天最合適!小妹份外喜歡放係公司用,因為平日做野做到攰,聞一聞就可以醒曬啦!

保護完女人第二張臉,當時要照顧番第一張面啦!首先由洗面講起...

潔面產品就有RE:CIPE 薏仁有機潔面泥面膜...又可以試到RE:CIPE產品啦!


一件產品又可以潔面又可以做面膜,二合一小妹最愛!


產品又係有清晰介紹,仲要圖文並荿太好呀!

潔面泥個Texture有D似壓實嘅泡沫好得意,原來產品仲係用有機原料製成,難怪搽上面好似感覺到有少少薏仁碎咁!


小妹分別用Mask方法同潔面方法試,小妹比較喜歡潔面方式,因為加上水製成嘅泡泡好舒服,而且好徹底就可以清潔到全面。

而面膜敷完面部都幾白,而且無敏感情況出現,都算不錯!

洗完成當然要敷下Mask啦!韓國Royal Skin產品出場~

動物面膜再加八字紋貼,之前試過其他牌子,已經好想再試其他造型,今次收到嘅係狐狸...可惜朋友見到用左老虎同小妹換咗,無得試做小狐仙添~


面膜精華好多好足料呀!抽起面膜係包裝內都仲有不少精華,足夠搽埋係頸添!


面膜紙好薄好貼面,就算坐係度敷都冇問題,唔會移位。只係鼻位差少少先看完全蓋到鼻亦,但不緊要多出嘅精華到可以倒到鼻亦位置。


敷完無出現敏感情況,面上都潤飽滿左。

到左八字紋貼啦!小妹貼上後個樣好搞笑,好似留左長胡子呀!XDXD!

8字貼由於要敷3-4小時,小妹就選擇係公司敷,就算講野同繼續做野,8字貼都牢牢緊貼係面上,so nice!

敷緊時有好少好少微溫,相信冬天敷一定更加舒服。

敷完虎紋雖然無馬上少了,不竟只敷了一次,但敷上嘅位置肌膚有改善,紋好淡了點...相信日子有功將更見效。

敷完mask到搽保養品時間啦!Filato天然骨膠原綿球...


可以摸到嘅骨膠原XD!今次收到三個小綿球加上一枝精華液!

小妹之前一直都想試,今次終於可以用到啦!


雪白嘅小綿球加上精華液後打圈就成為透明精華液,好得意呀!

搽上後感覺面上好似有層薄膜輕輕包住面上肌膚,好滑! 睡前塗完醒來面上依然Q彈!

護膚品後到化妝品啦!盒內有ysyoo CC霜,1分鐘就可以打好底妝,小妹like 爆呀!

原來CC霜有2個色,分別係象牙白及粉紅...盒內好細心兩個顏色都有,可以一次過試到!

小妹就試上粉紅色,少少就足夠推開到全手背上。
圓圖份量已經足夠小妹塗到全面上~

塗上時都是算上易推開,而且不會太膩笠,感覺不錯~

由於份量不需要多,所以妝容感覺很輕薄,遮瑕度不錯,小妹面上暗瘡印都遮蓋到!


夏天出街時用上都未有出現溶妝問題,平日返工用就最合適,趕時間情況下薄透妝容容易就打造出來!

化完妝當然要落妝啦!這盒子都兼顧上...


Michael Todd 青瓜味卸妝紙巾及南瓜面膜!


卸妝紙巾不單有膠蓋封口,而且袋口更有膠貼貼住,減低紙巾水份蒸發,令紙巾可以keep更耐!

拔出紙巾還有淡淡青瓜味!

小妹用了唇膏,眼影,眼線,眉筆平日化妝常用上嘅產品來試效果。

輕輕一抹眼影及眉筆都輕易卸去,餘下唇膏及眼線就要多花少少心機,最後都可以抹走。


南瓜面膜,黃黃啡啡嘅面膜有很重南瓜味! 

敷上面上開始時有少少拮的感覺,但小妹沒理會繼續敷,拮嘅感覺很快就消失。(小小建議如果皮膚太薄或容易敏感的要小心用,不竟是純天然可能不是每個人可接受到的)

過了10分鐘左右洗去,面上透白了不少!

最後有小妹最愛嘅洗髮護髮產品~
每次Glamabox內護髮產品都不會令小妹失望...

今次的是LSnP水潤洗髮露加上潤髮乳!


小妹不是第一次用這產品了!家中其都有正裝...用後頭髮很滑,很亮。游水後小妹最愛用他!!!

想知道多D關於Glamabox 5月盒子或者補購都可以Click入http://hk.glamaclub.com/glamabox-2015年5月盒子/

小妹見到網站上,好多今個盒子內嘅產品都已經係Glamaclub上架添!小妹好心動想回購呀!

文章介紹為個人喜好發用後心得,不同人士各有喜好,膚質亦各有不同~
產品由Glamabox提供,文中產品成分轉載自www.hk.glamaclub.com/glamabox
小妹仲有其他Blog同FB Page,歡迎大家去睇~
Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

沒有留言:

張貼留言