2015年7月9日 星期四

抵食西餐之選@Amour Corner

西餐怪小妹除左喜歡煮西餐外,好多時都喜歡到唔同地方試下不同西餐


今次就去到旺角試下依間好有情調嘅Amour Corner...


甫入店內氣氛真係好浪漫,應該好適合情侶慶祝紀念日/一家人Family Day共進晚餐啦!


從枱上餐墊上已經感覺到浪漫,「愛.序」、「有愛﹒請留言」...


而最吸引小妹應該係佢地鋪內一個個的酒櫃,不同的酒都陳列出來,紅酒、白酒、Cocktail...林林總總的酒,小妹真係未飲先醉啦!


由於小妹同朋友都不算大食,所以只係點了一個二人餐就已經足夠...

不要少看二人餐,足足都有2道共4客小食、餐湯/沙律2客、主菜2道、甜品2客及餐飲,真的很豐富,而所有食物加上都只是$268 兩位,可算是抵食!


而小妹和朋友因為份外喜歡吃海鮮,所以都特意加$168就可以有蠔之皇后海鮮拼盤。

登登登登...蠔之皇后海鮮拼盤,真的沒想同和圖是差不多一樣呀!


整個拼盤有4隻La Reine生蠔、2隻青口、4隻翡翠螺(原來是2隻鮑魚及2隻翡翠螺,但剛好小妹到達時鮑魚剛剛賣清,所以店員特意問想將鮑魚換上翡翠螺還是青口)


4隻La Reine生蠔每隻都十分肥美,入口有少少海水味道,感覺很新鮮。
就算不加上檸檬汁味道亦鮮味十足。


翡翠螺都十分大隻呀!


青口亦看似不錯呀!


用小妹手掌一拼就可以知道大小了,生蠔差不多有小妹半隻手掌大呀!


青口入口十分新鮮,微微有少少海水鹹味,口感不錯~


翡翠螺不用大力拉扯螺肉都可以拉出,相信是廚師做了點手腳,令小妹不用失禮XD!

口感煙韌,味道不會太濃都是微微淡淡海水鹹味。

這個海鮮拼盤十分超值,小妹強烈推介~~

再來就是2客小食


Parma Ham Melon,巴馬火腿哈密瓜...


厚薄適中的Parma鋪在哈密瓜面,Parma散發出陣陣鹹香味配上清新哈密瓜,兩者互相配合。小妹發現只得1客好像不夠喉,但還是留肚再吃其他食物。


再來就是青蘋果鵝肝多士~


WOW,鵝肝都不算薄~
入口油份充足,但又不會有油膩感,加上青蘋果帶一點清新感覺。
再配上多士把鵝肝及蘋果的Juice都吸到多士內,令多士不會單寡。


沙律味道不錯,蔬菜很新鮮,加上少少黑醋汁,味道Fresh!


磨菇湯有少少打碎的磨菇肉,湯亦很滑,味道濃郁。


大大塊嘅牛扒呀!牛扒加上滑滑薯蓉呀~


小妹Order了5成熟牛扒,Juice之餘有少少咬口。
小妹會建議可以一試3成熟牛扒,口感和味道會更佳!


薯蓉非常細滑,沒有渣,小妹大愛呀!


鵝肝意大利飯呀!鵝肝不細呀!


飯如平日一樣有少少口感,而且香味十足。

又到甜品時間啦!


小妹將其中一客甜品改為心太軟,係小妹最愛嘅朱古力呀~~

輕輕切開就見到香濃的朱古力漿流出。


甜味剛剛好,暖暖朱古力漿入口舒服,而且不會有飽膩感。

小妹好想「安哥」呀!


另一道甜品就係提拉蘇,咖啡味濃香,入口香滑。


最後當然要上一杯餐茶才算上完美的晚餐,檸檬新鮮。

Amour Corner
地址: 旺角 砵蘭街106號地下
電話:2626 9900

想知多D關於Amour Corner可以Click入其Facebook -->  https://www.facebook.com/Amourcorner/timeline

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好~

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

沒有留言:

張貼留言