2015年10月27日 星期二

把握「黃金時間」瞓住都要護膚-BRTC茉莉水潤睡眠面膜

如果一日有48小時就好...咁就可以做到好多不同事,但可惜每個人一日都係得24小時,所以要好好把握每分每秒,如果瞓住覺都可以護膚就唔怕會浪費時間啦!

小妹最近就可以實現依個小小願望,瞓住都護膚呀!全因近日小妹試用了韓國BRTC茉莉水潤睡眠面膜...一於睇下到底小妹用後感覺如何啦!




紫色包裝好靚呀!小妹已經深深俾個小瓶吸引住啦!


包裝上印有Mask嘅功效,原來茉莉水潤睡眠面膜不單可以滋潤保濕為肌膚源源補充水份,而且又有舒緩鎮靜功效,最好的當然仲可以美白同平滑肌膚啦!


睡眠面膜就係把握晚上10點至凌晨2點依個人體會製造荷爾蒙嘅護膚「黃金時間」,幫助激活細胞,BRTC茉莉水潤睡眠面膜就係利用晚間睡眠時間護膚,實行要省時同時護膚做到一舉兩得。

BRTC茉莉水潤睡眠面膜利用了高壓乳化技術將水分、保濕凝膠及護膚油糅合,而且有清香怡人的茉莉花芳香有助入睡。

而且面膜仲係多效合一,一瓶就蘊含等同爽膚水、提拉精華、收緊毛孔精華、滋潤乳霜等等...


打開盒內就見到有白色小勺,而扭開瓶內仲有小蓋,的確衛生!


打開小蓋就已經聞到陣陣茉莉花味,真係好Relax!

用小勺就能輕鬆勺起面膜,衛生之餘又方便。



將面膜塗上手上然後推開,就有水珠出現,相信應該就是茉莉花水。

水珠亦十分快被皮膚吸收,吸收後皮膚上好似有一層油包裹住一樣。比其他Sleeping Mask好因為吸收了就不怕在睡覺時會沾到枕頭及頭髮!


Sleeping Mask當然要在面上一試啦!洗面後就塗上sleeping mask...

由於小妹近日皮膚甚乾,Mask一塗到面上變成水珠後就馬上被吸收...由於太習慣面上塗上Mask後應該有種被重重包裹感覺,但這個沒有所以很容易就再塗一層,但原來太厚身會過份滋潤,令面上第二日有暗粒出現。


於是第二次用還是忍手薄薄塗上一層就算,這次感覺就完成不同。

原諒小妹以下相片還是睡眼惺忪...


面上水珠吸收後就去睡覺,第二天醒來面上水潤飽滿,比第一次用時面頰出現暗粒問題都沒有再出現。


前一晚太陽穴泛紅的紅點都變淡,紓緩肌膚能力都算不錯。

總結:方便易用而且節省時間。數分鐘塗抹全面及吸收而且不同沖洗,非常適合一整天忙碌,回家後不想花功夫的朋友。最好的是吸收後不怕會沾到頭髮及枕頭。

滋潤保濕度足夠,就算在冷氣房內都可以為肌膚一整晚補水。不過小小Tips要注意用量,因為太多可能會過份滋潤形成反效果。


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同。

是次產品由theZtyle.com提供, 而產品成分由品牌提供。

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言