2015年10月19日 星期一

每月一份小禮物哄下自己【Glamabox Sep Box】

每月一份小禮物哄下自己當然係唔少得啦!小妹就會選擇Glamabox...

每個月可以試到好多不同產品,而且又會有驚喜,最好就係試啱先買唔會浪費~

今個9月份又有好多新產品又可以有驚喜,一於一齊睇下啦!




林林總總好多野呀!滿滿一盒,太開心啦!入面仲有Dream Beauty Pro 一系列Facial Body Coupon,小妹又可以享受下啦!

首先就有3個品牌一齊包裝嘅有機護膚產品...


3個品牌分別係Juice Beauty, Living Nature & Jane Iredale

先試上Juice Beauty 有機幹細胞抗皺精華,精華以 12 種有機植物及果汁製作,代替一般的護膚品以水為最主要的成份,並加上獨有的技術,將有植物的幹細胞、維他命C、白藜蘆醇精華完美結合,有效減淡皺紋。

同時富高抗氧化能力的荷荷巴油及乳木果,能作深層保濕。月見草油及亞麻籽提供皮膚所需的必需脂肪酸,為皮膚帶來水潤飽滿的效果。


其實Juice Beauty 兩件產品都有密封,小妹覺得好衛生,Like!!! 


樽身印有Certified Organic,有機認證可以放心用~


小妹係手上試上推開,好Smooth好易推。
推開得感覺好滑,好水潤,皮膚好仲好似好亮澤添!


另外試上Juice Beauty 有機青蘋果煥膚美白潔面凝膠,凝膠以有機植物及果汁製作,代替一般的護膚品以水為最主要的成份,抗氧化能力極高,加上青蘋果的果酸,能有效美白,去除角質及深層清潔,促進膠原蛋白生長,改善色斑、暗瘡、黯沈膚色、毛孔粗大及細紋。所有皮膚適用(除敏感膚質)

圓圈份量加上少少水已經足夠起泡全面用~


在面上打圈按摩,泡泡好舒服,就算到眼位置附近都唔會澀眼!

用溫水洗淨後感覺唔會緊繃繃,而且皮膚有少少提亮了,可能是因為厚厚污糟的皮膚角質去除了,不竟這都是煥膚美白潔面凝膠~


再試上的是Jane Iredale熣燦滋潤豐唇蜜 (Forever Peach) ,創新設計以氨基酸刺激唇部的酸鹼值而變出屬於自己的桃紅色系。

蘊含12種天然成份,葡萄柚、香橙、檸檬皮 、橄欖油、牛油果油、南瓜 籽油、紅花籽油、荷荷巴籽 油、大馬士革玫瑰花蠟及蜜蠟。

一打開已經聞到陣陣蜜桃味,很香呀!


試上唇上,很滋潤,不用搽上護唇用都可以!

搽上後顏色令小妹驚喜,原來不是鮮橙色而是帶有淡淡我粉紅色。


紙巾一搽就見到是橙色帶粉紅!


Glamabox當中不少得就是有面膜,今次的是Ysyoo蝸牛液細胞修復面膜!

面膜採用零空隙型透明啫喱面膜及上下兩片分離式,極緻貼面效果令精華深層滲透至每吋肌膚底層。

面膜含豐富的膠原蛋白、維他命,讓肌膚得到深層滋潤及長效保濕,並為真皮層補充多醣,形成水嫩有彈性的保濕膜,刺激骨膠原生長,促進皮膚更生;增加表皮光澤,改善膚色,快速改善暗沉、毛孔粗大等問題;同時防止細胞老化。


上下兩片分離式真的十分貼面,小妹可以自己調教面膜位置十分窩心!透明啫喱面膜就算一面敷一面工作都無問題,唔會移位。

敷後面上感覺好保濕。


Body產品就有Noelle青檸柚子沐浴露,小妹之前用上佢地產品一試愛上。

味道Fresh可以令小妹好醒精,而且用後皮膚都好補水,好滑,相信今次沐浴露都唔會令小妹失望。


小小份量已經可以有足夠泡沫,味道都係Keep到醒精同Fresh。朝早沖涼就可以為一日叉足電。

而沖完涼皮膚都好滑,唔會乾繃繃!


今次竟然見到美國品牌Timeless Secret產品,佢地係以雲南普洱為成分再加上科研技術,令產品用盡普洱中的300多種蛋白質、礦物質、維他命,為肌膚擊退歲月痕跡。
今次終於可以試到佢地透淨潔顏泡沫、多重活性青春精華素同賦活再生保濕乳霜。

當中小妹最期待係透淨潔顏泡沫,因為有自動起泡功效,小妹要立刻試用,一於去片睇下~


潔顏泡沫一推開不消10秒就已經有豐盈泡泡啦,So Amazing!


當洗淨泡泡後,面上好滑,好似搽左Toner一樣,而且暗啞皮膚都變得亮白。感覺不錯!


盒內仲有捷克著名品牌Dermacol,小妹第一次接觸係佢地個Cover,可以連紋身都遮到。

今次除咗佢地嘅化妝品平滑妝前打底乳可以一試外,仲有Body產品,ENJA 緊緻提升胸部按摩乳同塑身緊緻美體乳。當然仲有BOTOCELL 活能提升修護霜啦!


小妹試上塑身緊緻美體乳,雖然唔可以馬上塑身,但滋潤同柔軟肌膚嘅功效就馬上可以見到,都算上不錯。而味道亦算Nice,小妹都可能會考慮回購。


緊緻提升胸部按摩乳,味道同塑身緊緻美體乳差不多。相信日子有功應該可以PUSH-UP胸部!



盒內仲有ADVANCE,小妹之前都試用過,可以Click入--> http://april-ckl.blogspot.hk/2015/03/glamabox.html 睇番小妹介紹。


而Bakel產品可以Click入--> http://april-ckl.blogspot.hk/2015/01/glamabox-12.html 回顧。


想好似小妹一樣每月收到盒子都可以成為Glamabox訂戶

想知更多Glamabox資料可以Click入--> Glamaclub Website / Glamaclub Facebook
而且部分產品都係佢哋網站可以訂到啦!


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由Glamaclub提供,文中產品成分由品牌提供。


希望大家鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言