2015年11月2日 星期一

Swissmiracle 魚子.活膚.盛宴@Colourmix

小妹早前就出席由Colourmix舉行嘅Swissmiracle 魚子.活膚.盛宴...活動當日仲有殿堂級美容達人Yoko Tsang一齊出席添!


當日小妹到底做咗D又了解咗咩新產品,一於等小妹一一介紹啦!



未介紹產品之前大會好Sweet咁為一眾參加者準備咗不同小食,小妹最喜歡係個個Cupcake,真係好好食呀!


當日主角當然就唔係食物而係細嘗魚子精華,可以為肌膚帶來鑽亮、盈潤及緊緻嘅Swissmaricle魚子緊緻提升精華啦!


枱上除咗主角Swissmaricle魚子緊緻提升精華外,仲有不同Colourmix可以購買到嘅產品添!

包括Swissmiracle DNA 基因活膚爽膚水、CLIV幹細胞極緻補濕睡眠面膜、Catalina Geo Fisso Foundation...小妹都一一試過!


當日Swissmiracle同事仲向一眾參加者介紹Swissmaricle魚子緊緻提升精華~

原來Swissmaricle魚子緊緻提升精華不單蘊含魚子萃取精華為肌膚再生及保護,而且仲有鑽石粉末可以促進血液循環、亮澤暗沉膚色。並且加入人參萃取精華能抗衰老、預防色素斑點形成,令肌膚充滿活力。

不可不提還有胜肽成份,可以促進膠原蛋白合成,為肌膚重建真皮層結構,令肌膚更緊緻。


當日仲有美容達人Yoko Tsang為大家分享緊緻美肌保養心得,一於大家一齊要告別暗啞皺紋。

Yoko小姐都教咗不少善用精華嘅方法,除咗可以搽上肌膚上作為保護品外,而且仲可以...


就係混合Foundation一齊用,1比3-1滴魚子緊緻提升精華+3泵Foundation,就可以令粉底更滋潤,而且更可令底妝更貼服。


混合後可見Foundation真係水潤不少,而且令Foundation更易在面上推開,小妹日後都要試下先!


當日仲有個小遊戲,就係要用上魚子及其他不同食材設計一碟可以介紹並表達魚子緊緻提升精華功效嘅小食。

組員同小妹有幸設計得到Yoko小姐同其他評審欣賞,仲勝出,小禮物仲係Swissmiracle DNA基因活膚爽膚水,可以配上精華一齊用呀!

到小妹試用時間啦~


洗面後首先當然係塗上Swissmiracle DNA基因活膚爽膚水,依個Step唔可以缺少,因為爽膚水可以再次潔淨面部餘下之污垢雜質,平衡肌膚之酸鹼度。

而Swissmiracle DNA基因活膚爽膚水利用上純淨的溫泉水配合透明質酸及戊二醇,能為肌膚提供充足的水份,賦予肌膚水潤柔軟,清新純淨的健康感覺。


扭開瓶蓋見到小塞塞住瓶口防止流瀉,而且瓶蓋特別深,小妹有時都會買面膜紙浸面膜用就最好啦!


倒出Toner有陣陣香味。


小妹就慢慢拍打上面,用掌心溫度令toner更易吸收。拍打後面上還算清爽。

下一步當然就是塗魚子緊緻提升精華。


銅色瓶色Design好靚呀!


小妹另外仲好喜歡佢哋按鍵式Tube,因為平日用Lab個D唧唧Tube好多時都會失手,但按鏈式就唔會啦!


閃閃令嘅精華呀!因為蘊含鑽石成分,所以唧出時都見到閃令令。

係手推開時散發出陣陣香味,同Toner味道差不多,應該是用上差不多的成分關係。



塗於面上,輕易就可以推開,水潤而不膩笠,而且很快就被肌膚吸收。小妹會在重點位置,如額頭、兩邊面頰先塗上。

因為這兩個地方小妹膚色都比較暗沉,而且斑點都比較集中於這兩個地方。


小妹塗上感覺雖然未有馬上可以見證到肌膚再生,但乾燥肌膚位置都變得水潤柔軟。

塗上後面上有小小微微溫熱感覺,應該是人參及鑽石成分促進血液循環,感覺很舒服。

而且塗上後面上微微閃令,小妹覺得化妝前用就可以令妝容看上更閃亮。

 Swissmiracle 魚子緊緻提升精華 30ml HKD 680
Swissmiracle DNA基因活膚爽膚水 200ml HKD 520

Swissmiracle 已經登陸 Colourmix 啦!

想知多Swissmiracle產品,可以Click入Colourmix 官網 / Colourmix Facebook

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~
是次產品由Colourmix 提供,希望大家會鍾意小妹分享。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言