2016年2月28日 星期日

浪漫、型格、時尚|LʻOREAL Paris春妝必選

其實新年前小妹獲邀出席LʻOREAL 嘅「Be Your Own Makeup Designer Photo Exhitbition」,當日見到除咗見到體驗到好多LʻOREAL產品外,唔少得係欣賞佢哋個相片展啦~

甫入相展已經見到法國著名嘅巴黎鐵塔,整個鐵塔都係用LʻOREAL產品拼湊而成,除咗可以見到LʻOREAL不同產品外,仲好代表到LʻOREAL係來自法國巴黎添~



相展主角當然係一輯輯相片啦~


每張相都係由著名攝影師同設計師Design構思,不同相片都代表法國嘅不同女性風格,浪漫、型格、時尚...


除此之外,仲有LʻOREAL今個春季最新產品一一展示出來,眼影、cushion胭脂粉底、唇膏...


仲有一專櫃嘅產品Display LʻOREAL Makeup產品~


小妹最喜歡都係玩佢地個個Makeup Apps~ 


一個Apps就可以試到LʻOREAL不同產品,連佢地最新產品都可以試到色,試啱先買。


個Apps入面仲有唔同嘅預設妝容,Click入去就可以知道用咩Lʻoreal產品就可以化出該妝容。


小妹都試左好多,真係好Like個個紅唇呀!


相展當日仲試用LʻOREAL不同產品為自己畫出理想妝容添~


小妹好俾心機畫嫁!


畫完之後就當然係用產品為自己試下化妝啦!如果小妹家中都有咁齊全嘅化妝桌就好啦~


小妹最喜歡個紅唇呀!


小妹仲有收到一箱LʻOREAL產品可以係屋企慢慢用添~


入面有多款唔同唇妝產品,最吸引小妹就係佢地花瓣霧感CUSHION唇筆呀!


而且仲有佢地10色裸系眼影盒同Cushion胭脂添~


首先為大家介紹係10色裸系眼影盒,佢分別有粉色系列同大地色系列。

小妹覺得眼影盒好方便,因為入面有齊可以化日妝同夜妝眼影,而且顯色度非常高。


另一款要為大家介紹係柔潤啞緻唇膏,依款唇膏有15種不同顏色。

小妹覺得上唇後顯色度高,而且感覺滋潤,唔會乾繃繃,而今次試上的就是橙色,就算好似小妹膚色較黑的都好襯。


小妹依個妝就用齊10色裸系眼影盒及柔潤啞緻唇膏,化咗一日都Keep得住。


唇部產品仲有佢哋新產品花瓣霧感CUSHION唇筆,可以輕易就打造出咬唇妝。


小妹雖然未係好掌握到化咬唇妝,但用係唇筆都好易化出靚靚唇妝~


Cushion系列仲有Lucent Magique 光透水潤氣墊粉底,依款就係N3亮肌色。


拍上皮膚好薄,而且好易掌握。


除咗亮肌色外,仲有R2粉嫩色。


小妹今次就用咗Lucent Magique 光透水潤氣墊粉底,打造透紅亮白話咁易。

想了解更多LʻOreal Paris Makeup產品可以Click入
LʻOreal Paris Website / L’Oréal Paris Facebook

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~
是次產品及成分由品牌提供,希望大家會鍾意小妹分享。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言