2016年3月6日 星期日

惹味通心米粉|阿桂老友粉

小妹向來都好喜歡食粉麵,不論米粉、通心粉還是麵,小妹通通都十分喜歡...正因如此,所以好朋友就特意帶小妹去試通心米粉,小妹都係第一次食咋,唔知會係點呢?!


當日朋友就帶小妹到觀塘阿桂老友粉一試佢哋出名嘅通心米粉,佢哋餐牌上更寫上炮製別出心裁的新口味,帶來與眾不同的新驚喜。



餐牌上有林林總總不同的食物可以選擇,小妹同朋友都睇到花多眼亂啦!


店內仲有小妹最愛的山渣飲品-山渣蘋果茶,小妹當然唔可以錯過啦~


山渣蘋果茶並不是一杯杯而係一枝枝都只係$10,真係好抵。

味道濃淡適中,山渣味不會太酸,入口後還有淡淡蘋果味,小妹想一飲再飲呀!


這個惹味口水雞,雞肉面鋪上蔥花及脆口花生。


這個雞真係非常惹味,辣味非常足夠,喜歡辣的朋友一定喜歡,而雞肉亦算嫩滑。


鴛鴦餃子(各3隻),分別是白菜餃及韭菜餃,還可以選擇用湯上還是炸。
小妹同朋友就喜歡炸的。


皮炸得香脆可口,韭菜餃入口有濃香韭菜味,而白菜餃就淡味一點。


到主角啦!就係乾撈脆皮肉桂林通心米線,另外還附上豬骨湯。


小妹見每條米粉都是通心的,通心可以吸收湯及汁,令每條米線味道十足。入口彈牙,而且吸收湯汁後令原來淡味的米粉變得十分惹味。

而脆肉微微帶鹹,入口真係非常脆,一口咬到脆皮有卜卜聲的,小妹都忍不往一口接一口的吃。


而且價錢不太貴,小妹覺得幾抵食。

阿桂老友粉
地址: 觀塘康寧道64號地舖

希望大家鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言