2016年4月14日 星期四

一人下午茶 @ 哈豆

小妹先前係觀塘返工,有時太忙miss左lunch time,加上為左慳錢都會食Tea代替Lunch。

而小妹其中一間favourite叫下午茶嘅餐廳就係哈豆啦!雖然價錢只係中游,但食物質素就唔錯啦~



下午茶餐就係一個麵食,加兩小份小食,再配上飲品!一般女士們都會夠飽!


小妹今次就點了豬頸肉沙茶乾拌麵。

汁是分開,但濃杰的沙茶醬就在麵上面,所以外賣都不用怕會浸淋麵條。


加入汁後只要輕輕拌合就可以,由於碗都有一定高度,所以好似小妹粗粗魯魯都不會弄污糟枱面。

麵線彈牙,一點張口感都沒有。汁和沙茶醬香濃和麵線拼起來非常合拍,而豬頸肉腍香。


小食有多款不同選擇,小妹就份外喜歡小香腸及鹽酥雞。




鹽酥雞入口香脆,而雞肉嫩滑,鹹味剛剛好,所以小妹平日非常喜歡吃。


小香腸外皮煎得香脆有口感,而咬下有肉汁彈出,和台灣街頭食的不相伯仲。


單單一份下午茶都會送,所以小妹十分喜歡。

哈豆 地址: 觀塘成業街19號成業工業大廈2樓29室

希望大家鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言