2016年4月16日 星期六

Snoops迷潮聖 - Charlie Brown Cafe

小妹早前同snoops迷朋友去尖沙咀snoops cafe潮聖!

甫入餐廳,店內有不少snoops入面角色造型公仔,而牆身電視都係播花生漫畫,喜歡snoops嘅朋友一定要去呀!

由於小妹選擇週末去,所以人都比較多,特別係小朋友。餐廳以自助形式的,所以可以先搵位坐再到點餐處點餐!


小妹同朋友就分別點了 Cappuccino 及 Caffe Latte,每杯都有不同拉花及snoopy卡通造型公仔!


小妹杯Latte係snoopy公仔,好得意呀!

Latte入口奶味重,咖啡亦算香滑,溫度只是微微涼了一點~


另外小妹和朋友點了小食拼盤,拼盤內有洋蔥圈、薯角、雞亦、芝士球及炸香椒芝士。

炸物炸粉薄而且香脆,口感不錯!

洋蔥圈味甜,薯角香脆,雞亦香口。

小妹喜歡的是芝士球,一拉開芝士絲成一條條,而炸香椒芝士的芝士味濃。

*餐廳要上樓梯,所以如果有BB車或輪椅就要注意~

Charlie Brown Cafe 地址:尖沙咀金馬倫道58-60號國鈀大廈地下至1樓

希望大家鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~



沒有留言:

張貼留言