2016年4月24日 星期日

辣得興奮墨西哥菜@Verde MAR

早前小妹同一班喜歡嚐辣嘅朋友到灣仔食墨西哥菜,真係冇諗過一試難忘呀!到底小妹點解會咁講?!就要知小妹當晚食咗咩菜式啦~


當晚一班朋友和小妹來到大王東街嘅Verde MAR,地點非常便利,灣仔港鐵站行到餐廳都不消5分鐘。



門外有餐牌,打算一試嘅朋友可以睇啱先進入餐廳。


餐廳內有林林總總不同嘅墨西哥擺設,墨西哥帽、四腳蛇等...


原來老闆為了打造墨西哥郊外感覺,所以店內有屋頂型裝飾,更掛滿星星,仿如置身戶外一樣。


餐牌都有十分特別,每本封面都由廚房親手雕刻而成,每本都有點不同的。


食物未到前先飲點東西,小妹點了MOJITO (HKD$ 88) 。味道非常Fresh,有散散淡淡薄荷味,而酒味不算濃,對於唔善於飲酒嘅朋友非常合適。


食墨西哥菜又點可以缺少墨西哥脆片呢?!米脆片配牛油果醬 (HKD$68),小妹十分喜歡。

自家製墨西哥脆片,唔點牛油果醬單獨食十分脆口。


點上新鮮製成嘅牛油果醬,味道配合,而且牛油果醬內有少少果肉,更添口感。


烤魚柳魚軟皮夾餅6件(HKD$98 / 3件)


夾餅內有生菜、牛油果醬、魚柳、蕃茄粒,加上秘製醬汁,材料豐富之極。

夾餅外皮微微帶暖而且軟熟,魚柳香口肉質嫩滑,再配上新鮮蔬菜,非常Match!


原來係墨西哥仙人掌亦是一種美食。烤仙人掌扒(HKD$ 108),新鮮仙人掌扒由墨西哥空運到,而Verde MAR更係全港第一間有新鮮仙人掌扒食嘅餐廳添!


擠上小小檸檬汁就可以食,口感和山葵及青椒相似,味道清淡完全沒有草青味,配上檸檬汁就有酸酸味味感覺。

小妹細問店員,原來6-12個月大就是的仙人掌最合適食用,而且食仙人掌更可為身體排毒,是非常健康的菜式。


香辣紅魚刺身(HKD$148),用上等刺身級紅魚。


魚柳用秘製辣醬醃好,再配上青瓜和洋蔥及一齊食。

入口辣味慢慢由魚肉滲出,魚肉新鮮有口感,辣得上癮,真的忍不住一口接一口食。


Chicken Wing Habanero (HKD 178 / 5隻),用上全世界第二辣嘅辣椒醃製香煎雞亦。

小妹輕咬一口,入口辣味不是馬上滲出,當吞嚥後辣味就由喉嚨滲回舌頭,辣得小妹不停要飲水,但真的非常惹味。

小妹都忍不住要點了杯米糊來解辣呀!


Shrimp al Pesto (HKD$ 148),用上新鮮珍寶大蝦配上秘方香蒜醬,更有墨西哥脆片可以點醬食。


大蝦新鮮,肉質彈牙,醬汁帶有辣香。


墨西哥海鮮飯Paella (HKD$328),以七海湯煮成,加上林林總總海鮮,如蜆、魷魚、青口、蝦等...

海鮮飯鮮味十足,海鮮足料,加上青檸汁鮮味加倍提升。


炭燒頂級牛柳 8oz (HKD$ 298),用頂級牛腹肌烤煮,所以牛味比較香濃,而且更將脂肪抽走,一點肥膩都沒有。


夾餅加上牛柳、牛油果醬、蕃茄粒、洋蔥等,味道香濃。
牛迷小妹最喜歡牛味比一般牛排更濃更好味。


墨式香蕉船(HKD$ 68),以焗熱墨西哥獨有大香蕉作為底,加上粟米雪糕及芒果雪糕。

焗熱後香蕉更香,配上冰冰凍雪糕一冷一熱感覺回味。


自家製玉桂脆條Churro配朱古力醬 (HKD$68) 


暖暖的玉桂脆條外脆內軟,散出陣陣玉桂香味,非常可口。加上朱古力醬有另一番口味!


墨式焦糖燉蛋 (HKD$68) ,燉蛋嫩滑,加上濃香焦糖,作為一頓晚餐嘅結尾十分完美。

*如果大家都想食到Chicken Wing Habanero就要訂位時預訂啦!

Verde MAR地址:灣仔大王東街24號地下

希望大家鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言