2016年8月14日 星期日

盛夏蓮花體驗-BEYOND蓮花水漾綻放精華

夏天又係蓮花盛放嘅日子,一朵朵清麗脫俗嘅蓮花,唔知大家除左諗到用作欣賞同食用之外,仲會諗到有咩用途呢?!

原來蓮花仲可以用係護膚品上...由於蓮花蘊含豐富多酚,抗氧化力強,有效抑制引致皺紋形成的自由基。咁神奇嘅蓮花,小妹都有幸可以體驗到呀!


小妹講緊嘅就係BEYOND蓮花水漾綻放精華,一於底小妹同大家分享用後感啦~




精華採用獨家True Eco Complex™配方,草本配方蘊含綠茶萃取物、印度楝樹葉萃取物和牡蒿,有效舒緩敏感性肌膚,鎮靜效果更比維他命B5高出3倍。

還蘊含有機睡蓮、小分子玻尿酸,成分天然安全,而且不含Paraben防腐劑和色素,而且不經動物測試,通過皮膚過敏測試,適合所有肌膚使用。

無動物測試同通過皮膚過敏測試,小妹就最喜歡!


包裝上更列明使用方法,而且使用次序,大頭蝦小妹就唔怕用錯啦!


精華瓶上更印有Made in Korea,韓國生產,使用時就更放心~


精華是按壓瓶設計,輕輕一按就可以按出精華,比滴管設計更方便!


半透明精華,凝露質地,帶有微微花香味,聞起來十分舒服。


輕輕一推,延展性十分好,輕易就完全推開。

而且滲透性高,瞬間肌膚就能完全吸收,而且一點都不笠,清爽度十分好!


在面上推開同樣瞬間吸收,不消一分鐘就已經全面滲透。


使用後,面部感到馬上補充了水分一樣,飽滿不少。


使用前後,面上明顯飽滿不少。

而且保水鎖水力亦不差,早上使用後,到下午面上依然水潤飽滿。



BEYOND蓮花水漾綻放精華 55ml HK$ 144, 莎莎現已發售

想了解更多BEYOND產品可以Click入Sasa Facebook / Sasa Website

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~
是次產品成分及資料theZtyle.com提供,希望大家會鍾意小妹分享。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~


沒有留言:

張貼留言