2016年8月13日 星期六

三文魚籽魔力-BRTC三文魚籽高效緊緻面霜

一粒粒三文魚籽除左可以製成美味佳餚之外,原來仲係一種好好嘅護膚成分呀!

到底點解小妹會咁講,就唔可以錯過以下介紹~


今次小妹有幸可以體驗到韓國品牌BRTC三文魚籽高效緊緻面霜,聽聞三文魚籽有超卓修護功效,一於等小妹體驗下~



BRTC三文魚籽護膚系列,不單蘊含有助滲透同活化肌膚底層的三文魚籽成分,同時更蘊含三文魚油可以滋潤肌膚表面形成保濕鎖水屏障。亦有HPDR水潤成分,可以保持肌膚水潤飽滿!

而今次體驗的緊緻面霜內就已經含有47% 三文魚籽萃取,可以柔滑肌膚,同時令肌膚美白抗皺。再配合Volufilline 20,000ppm,就可以填補肌膚表面不平滑,全面逆轉肌齡。


打開包裝就見到4支面霜整齊排列,每支面霜都是15ml,上面印有面霜功效。


長長唧咀設計,更能將面霜用於皺紋,細紋位置上塗上。


輕輕一唧就唧出白色面霜,無香味。


用手指一推就可以輕易推開,延展性相當不錯。

而輕輕按摩,不消一分鐘就已經完全吸收,吸收後皮膚清爽不笠。


除了在眼周位置外,小妹的額頭及虎紋位置都有少少肌紋。

在這些位置上輕輕點上面霜,再按摩推開就可以。


使用後,雖然不至於馬上看到細紋減退,但肌膚就感到緊緻不少。

而看上去肌膚都顯得飽滿柔滑,光澤感亦不錯!


BRTC三文魚籽高效緊緻面霜 15ml X 4支 HK$ 256, 莎莎現已發售

想了解更多BRTC產品可以Click入Sasa Facebook / Sasa Website

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~
是次產品成分及資料theZtyle.com提供,希望大家會鍾意小妹分享。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~



沒有留言:

張貼留言