2017年5月6日 星期六

向黑頭說不...BLACKHEAD KILLER™

近月好似好少update依個blog,主要都係因為太忙,忙到連去做facial時間都無,所以黑頭問題又再困擾小妹啦!

今次小妹就聽美國朋友介紹試用BLACKHEAD KILLER™,睇下到底係唔係可以將D黑頭Kill曬~~



BLACKHEAD KILLER™係一款撕離式面膜,100%天然成分,除咗可以清黑頭外,仲可以預防粉刺。用法仲好簡單,最啱忙碌嘅小妹!


包裝上清楚的說,只需塗係乾的面上約10分鐘,然後撕走面膜,用溫水洗淨全面,再塗上面霜,一星期一次就可以!


打開包裝見到黑色塗抹式面膜,小妹用手塗勻全面等待面膜乾透。

其實一包份量都算幾多,因為塗勻全面後還有少少餘下。


面膜乾透後輕易就可以撕下,而且一點都不痛。

撕下後的面膜見到有一點點白色的粉刺同黑頭,相信就係小妹面上原有的黑頭粉刺,依家全部都黏在面膜上。撕走面膜後就可以用溫水洗面,洗完面效果令小妹幾滿意!


使用前面上明顯比較暗啞無光澤,用後面上明顯光滑了不少,而且看起來白了一點點。


再仔細看鼻上的黑頭,原來有不少黑頭,而且毛孔都比較粗大。

但用後,黑頭明顯少咗,而且毛孔都收細了,連鼻翼位置都清得乾乾淨淨,小妹都幾滿意!

另外值得一讚,因為小妹不小心塗上了眉毛,但撕走面膜時都沒有將眉先一同撕脫,值得一讚!


想同小妹一樣可以將黑頭清走?!就可以Click入以下網頁--> http://bit.ly/2q8sxpq

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~
是次產品成分及資料由品牌提供,希望大家會鍾意小妹分享。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

沒有留言:

張貼留言